Afdansen

Iedereen die mijn site regelmatig bezoekt weet vast wel dat ik op school stijldanslessen heb gehad. Natuurlijk niet voor niets want vanavond moet ik afdansen!

Je hoefde niet mee te doen aan de stijldanslessen. Sommige jongens en meisjes uit mijn klas moesten van hun ouders mee doen. Ik hoefde het niet maar ik vind het gewoon leuk omdat ik dan een nieuwe dansstijl kan leren. De eerste paar lessen waren gewoon op normale schoenen maar na een aantal lessen moesten de meisjes op hakken en de jongens op nette schoenen. Mijn hakken heb ik al een keer laten zien en mijn jurk ook.

Vanavond is het dus afdansen dat houd in dat iedereen met zijn danspartner drie dansen moet doen: de chatata, de foxtrot en de jive. De chatata ken je misschien wel een vrij snelle dans maar best makkelijk om te leren. De foxtrot leerden we als tweede en dit is een hele slome dans zelf vind ik deze het minst leuk. Ook hebben we nog de jive geleerd een hele snelle dans en dan bedoel ik ook echt snel! Vanavond moet ik alle drie de dansen doen.

Op dit moment zit mijn hoofd vol met krulspelden en rollen want ik doe krullen in mijn haar. Op dit moment zie ik er zo uit:

Deze foto is even snel met mijn webcam gemaakt dus let niet op de slechte kwaliteit.

Morgen laat ik jullie zien hoe ik er op het afdansen uitzie met krullen en jurk en hakken enzo.

Hebben jullie ook een zoiets op school?

Geef een reactie

