Essence multi dimension xxxl shine; Review

Vandaag ga ik jullie mijn mening vertellen over een nagellakje uit de multi dimension xxxl shine collectie.

Ik weet niet welk nummer dit nagellakje heeft en hoe het lakje heet want ik heb hem voor sinterklaas op school gekregen.  Ik heb op de essence site gekeken en volgens mij is het de kleur: 26 best friends, ik weet het niet zeker maar ik denkt dat het deze kleur is.

Op deze foto heb ik twee laagjes van de nagellak aangebracht. Zelf ben ik gewend dat nagellak je nagel helemaal dekt, daarmee bedoel ik dat je het witte randje van je nagel niet meer ziet. Dit is een sheer lakje. Bij een sheer lakje is het niet de bedoeling dat het witte randje helemaal bedekt is.

Op mijn middelvinger zie je het witte randje nog goed, zelf vind ik het mooier als je hele nagel bedekt is met een goed dekkende nagellak. Deze kleur vind ik wel erg mooi! Als je hem in het potje ziet lijkt het lakje een beetje wit achtig. Maar als je hem op je nagels doet krijgt  het lakje een beetje een roze glans.

Als je wilt dat je het witte randje van je nagel niet meer ziet moet je minsten drie of vier dikke lagen aanbrengen. Op mijn duim heb ik dit gedaan:

Het is de bedoeling dat het lakje een sheer lakje is dus vind ik het ook minder mooi als je zoveel dikke lagen aanbrengt.

De kwaliteit van dit lakje is voor de prijs goed. De meeste nagellak van essence is vrij dik en droogt langzaam. Dit lakje is niet dik, hij brengt goed aan zonder strepen. Hij droogt wel vrij langzaam op.

Voor de prijs van het lakje: 1,59 kan ik het lakje aanraden.

Een gedachte over “Essence multi dimension xxxl shine; Review

Geef een reactie

