Afdansen+Kerstbal; Make-up

Vandaag ga ik jullie laten zien wat voor make-up ik op had met het afdansen en het kerstbal op mijn school.

Ik had op allebei de avonden dezelfde jurk aan dus heb ik ook dezelfde make-up gedaan, een blauwe ooglook.


Zoals je ziet op ieder avond dezelfde ooglook. De bovenste foto is van het kerstbal en de onderste van het afdansen. Op de bovenste foto heb ik de make-up iets meer naar boven geblend.

Producten die ik heb gebruikt:
Ogen:
– Oogschaduwbasis Hema
– Essence 02 cosmic angel
– Essence 04 simply me
– Essence 05 pretty rockin’
– Essence 02 cosmic angel
– Mascara rimmel london
– Zwart oogpotlood rimmel london
Lippen:
– Lipgloss; Maybelline watershine gloss diamonds
Wangen:
– Blush; Jafra

Wat ga je doen:
Je begint met een oogschaduw basis ik heb de hema oogschaduw basis gebruikt. Hierna begin je met de essence oogschaduw 02 cosmic angel, dit is een wit grijs achtig shimmer kleurtje. Deze kleur breng je vanaf je binnenste ooghoek tot op ongeveer een derde van je ooglid aan. Blend ook een beetje naar boven dus niet alleen op je bewende ooglid.

Hierna ga je met de blauwe oogschaduw, 04 simply me, verder. Vanaf een derde waar je met de witte oogschaduw bent gestopt ga je door tot je buitenste ooghoek. Probeer de witte en de blauwe oogschaduw goed te blenden. Ook moet je niet vergete om de oogschaduw ook op je onderste ooglid aan te brengen dus net onder je waterlijn. Op je onderste ooglid breng je de oogschaduw vanaf het witte tot op ongeveer twee derde van je ooglid aan.

Nu ga je verder met de zwart/ donker grijze oogschaduw. De zwarte kleur ga je vanaf ongeveer twee derde tot het je buitenste ooglid aanbrengen. Ook moet je de kleur in je cruise aanbrengen. Blend de zwarte kleur weer goed met de blauwe kleur. Breng ook de zwarte kleur weer aan vanaf het punt waar je bent gestopt op je waterlijn tot aan het buitenste deel van je ooglid.

Als laatste breng je nog een laagje mascara aan en een dun lijntje met zwarte oogpotlood op je onderste en bovenste waterlijn. Hierdoor spreken je ogen net ietsje meer.

Verder heb ik een lichte blush op mijn wangen aan gebracht en een licht roze lipgloss van maybelline aangebracht.

De totale look (afdansen):

Binnenkort laat ik jullie zien hoe mijn haar zat.

Wat vinden jullie van de look? En vinden jullie het fijn als ik plaatjes bij de oogtutorials doe met streepjes?

Geef een reactie

