Afdansen+ Kerstbal; Haar

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe mijn haar zat op het afdansen en het kerstbal op mijn school.

Ik had op allebei de avonden dezelfde jurk aan dus heb ik ook dezelfde make-up gedaan die ik jullie dinsdag liet zien en vandaag ga ik jullie laten zien hoe mijn haar zat.

Op allebei de avonden zat mijn haar anders. Ik ga jullie eerst laten zien hoe mijn haar op het afdansen zat:

Ik liet jullie in een kort bericht al zien dat ik krulspelden in mijn haar had. Toen ik de krulspelden uit deed had ik hele mooie pijpen krullen! Toch vond ik het een beetje onhandig als mijn haar heel de tijd in mijn gezicht hing tijdens het dansen dus heb ik het met een klem in een lage franse paardenstaart gedaan en heb ik mijn lock met een schuifspeld vast gezet, met veel haarlak erin bleef het gelukkig heel de avond zitten:

De camera stelde de kast achter me scherp maar zo zag het er ongeveer uit.

Zo zag het er vanaf voren uit, je ziet dat ik rechts mijn haar heb vastgezet met de schuifspeld.

Twee foto’s van mijn haar tijdens het dansen:


Op deze foto is het al een beetje uitgezakt ;)

Op de avond van het kerstbal heb ik mijn haar anders gedaan, net als de vorige avond heb ik wel krulspelden in mijn haar gedaan. Toen ik ze eruit haalde zat het ook wel leuk dus heb ik het gewoon los laten hangen.

En zo zat mijn haar op allebei de avonden.

Zijn jullie ook naar een kerstgala geweest?

Geef een reactie

