Gosh Ambassador

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Gosh of ik lid wilde worden van de perslijst van het pr bureau van Gosh. Natuurlijk wilde ik dat, want Gosh is absoluut mijn favoriete beauty merk!

Ik krijg af en toe een soort nieuws brief waarin bijvoorbeeld producten staan.  Ik had al wel eens van Gosh ambassadors gehoord en ik wil het zelf ook heel graag worden maar ik wist niet hoe ik een Gosh ambassador moest worden tot ik laatst een mailtje kreeg van het pr bureau van Gosh. Hierin stond dat je voor 28 december een mailtje moet sturen als je Gosh ambassador wilt worden, Gosh zelf kiest de personen uit die de nieuwe Ambassadors worden.

Heb jij een beauty site en wil jij ook Gosh ambassador worden?
Stuur voor 28 december een motivatie mailtje naar simply@simplypr.nl. Ik zelf heb ook een mailtje gestuurd en ik hoop echt dat ik Gosh ambassador word!

Geef een reactie

