Pupa Crack Nailpolish

Vandaag ga ik jullie iets laten zien over mijn nieuwe crack nailpolish.

De verpakking ziet er heel mooi uit, op de voorkant zie je al gelijk in een oog opslag dat het gaat om crack nailpolish. Ook zie je de twee kleuren die in het doosje zitten, in dit geval een witte zilverachtige kleur en een paarse kleur.


Op de achterkant zie je hoe je de nagellak aan moet brengen.

Binnen in het doosje zitten de twee kleuren je hebt de nagellak in verschillende kleuren maar ik heb de paarse.

Als eerste lak je je nagels met de witte kleur. Deze kleur verraste me echt! Het is een hele mooie glitterende kleur, dit lakje moet zoals de meeste nagellakjes ongeveer vier minuten drogen. Je hebt maar een laagje nodig want hij dekt vrij goed en er komt nog een ander lakje over heen.


Op mijn wijs en middelvinger zit zwart dit komt door mijn vorige nagellak die ik er niet helemaal goed af heb gehaald.

Het effect van de nagellak is heel leuk! Je lakt een laagje met de paarse nagellak over de witte heen en al heel snel zie je dat er kleine scheurtjes in de nagellak komen, er gebeurd niks met de witte nagellak alleen met de paarse. Het leuke effect is dat de witte nagellak glimmend is met mooie glittertjes en de paarse nagellak is mat. Je kan er natuurlijk een topcoat over doen waardoor de matte topcoat ook glimt maar ik vind het met het matte effect heel mooi eruit zien!

De kwaliteit van de nagellak is heel goed, ik heb de nagellak nu twee dagen op en hij blijft perfect zitten, zowel de witte als de paarse nagellak!

Ik raad de crack nailpolish zeker aan het is heel simpel droogt snel, het ziet er heel mooi uit en je hoeft zelf niet moeilijk te doen met satéprikkers, stripers enzovoort.

2 gedachtes over “Pupa Crack Nailpolish

Geef een reactie

