The Olsen Twins

Vandaag ga ik jullie iets vertellen over twee van mijn favoriet actrices: The Olsen Twins. Waarschijnlijk ken je ze vast wel.

Al heel jong speelde de tweeling een rol in de serie: Full House. Door deze serie is de tweeling bekend geworden. De televisie serie duurde van 1987 tot 1995, naast deze televisie serie speelden Mary-Kate en Ashley in veel films.

In een van deze drie films zag ik Mary-Kate en Ashly voor het eerste:

Holiday in the sun.

Winning London.

Our lips are sealed
Verder heb ik geen films gezien waarin de tweeling speelde. Maar naast acteren doen de Olsen Twins nog veel meer, ze hebben hun eigen kleding lijn!

Ook vind ik dat ze altijd hele leuke kleren hebben en hun make-up zit ook altijd perfect!
Op youtube zijn er veel tutorials te vinden die laten zien hoe je je haar en make-up net als de Olsen Twins kan doen een voorbeeld:

Een Olsen Twin look is vrij simpel te maken, vaak is hun haar golvig (ik kon het juiste woord even niet vinden) Dit kan je heel makkelijk na maken, je haar eerst een beetje krullen en vervolgens de krullen er weer uit kammen, of met een vlecht in je haar slapen en de volgende dag je haar heel lichtjes doorborstelen.
Qua make-up zijn hun ogen vaak donker aangezet met een oogpotlood, en vaak heeft een van de twee fel rode lippen.


Wat vinden jullie van de Olsen Twins?

3 gedachtes over “The Olsen Twins

  1. heey,
    wat leuk..!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX roos

    PS wil je alsjeblieeeeft je blog op bloglovin aanmelden :)

    nog meer XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Geef een reactie

