Voornemens 2011

Jaa, het is weer zo ver. Het is vandaag 2 januari 2011 en iedereen heeft weer een heleboel voornemens voor het nieuwe jaar waarvan de helft waarschijnlijk niet uit komt. Zelf heb ik nooit echt voornemens maar toch ga ik er voor jullie een paar op sommen:

– Proberen om zes keer per week een bericht te plaatsen op mijn site, ook al is het druk met school ik kan in het weekend vooruit werken.
– Vier dagen per maand geen nagellak op mijn nagels doen, ook al is dit voor mij heel moeilijk ik ga het toch proberen omdat dit veel en veel beter is voor mijn nagels.
– Minder nagellak kopen, als ik al mijn nagellakjes zou verkopen zou ik waarschijnlijk al rijk zijn.
– Eerder beginnen met huiswerk leren. Huiswerk dat ik moet maken is meestal geen probleem ik vind het niet leuk maar ik maak altijd alles in het weekend zodat ik door de weeks de rest van mijn huiswerk kan maken dat ik op krijg. Maar als ik voor iets moet leren begin ik er meestal of te laat aan, of ik begin aan een samenvatting maken en ik maak hem nooit af.
– Betere cijfers halen, met de redenen van hier boven.
– Proberen om met zin met school te gaan, ook al weet ik nu al dat dit niet gaat lukken.

Nou dit waren zo’n beetje mijn voornemens, hebben jullie nog voornemens?

Geef een reactie

