Mini shoplog

Pas ben ik naar de stad geweest en vandaag ga ik jullie laten zien wat ik heb gekocht:

Zoals je ziet niet super veel maar de titel is ook, mini shoplog ;)


Als eerste deze drie hema kwasten.
– Een eyeliner kwastje, hiermee breng je eyeliner onder je oog aan ook kan je dit kwastje gebruiken om oogschaduw onder je oog aan te brengen. Hema 2,50
– Hema eyeshadow brush, dit is een vrij brede oogschaduw kwast waarmee je oogschaduw makkelijk over je hele ooglid aan kan brengen. Hema 2,50
– Hema eyeshaw brush, dit is een blending brush, hiermee kan je dus oogschaduw blenden. Hema 2,50


Deze twee lipglossjes van de Action, ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

En als laatste:


Deze oogschaduw van de hema, het is geen vaste oogschaduw maar een poeder. De kleur is zilver, binnekort komt hier een review over! Hema 3,00

En dit waren de producten binnekot een paar reviews!

Een gedachte over “Mini shoplog

  1. Van die kwasten;
    Heb ik ook de blending Brush & Die andere. Ik wil ook graag die eyeliner kwastje, die ga ik dus denk ik ook wel een keertje kopen ^.^

    Leuke shopblog! (:

    xxx

Geef een reactie

