Hema losse oogschaduw; review

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over een voor mij nieuw product: Hema losse oogschaduw!

Ik liet jullie pas al zien in een mini shoplog dat ik bij de hema een nieuwe oogschaduw had gekocht. Ik had nog geen ervaring met losse oogschaduw maar ik moet zeggen dat ik er vrij positief over ben!

Ik kijk meestal bij de hema als ik in de stad ben. Ik had wel gezien dat het hele make-up schap vernieuwd is waar ondere nieuwe kwasten bij zitten, maar de nieuwe oogschaduws had ik nog niet gezien.
Er zijn verschillende kleuren losse oogschaduw ik heb de zilveren gekocht omdat ik nog geen echt goede zilveren oogschaduw had. 

Het potje zelf ziet er heel leuk uit! De dop is zilver met witte bloemetjes erop. De verpakking ziet er wel een beetje goedkoop uit. Als je onder de dop kijk zie je de kleur die in het potje zit, in dit geval zilver.

Als je de dop eraf draait zie je drie gaatjes hierdoor komt de oogschaduw.

Als je het plastic met de gaatjes van het potje afhaalt zie je de oogschaduw. Zoals je ziet is de oogschaduw vrij korrelig. Wat ik het liefste doe ik gewoon het plastic met de drie gaatjes eraf halen en m’n kwast gewoon in de losse oogschaduw deppen. Als je het via de drie gaatjes wilt doen kan je het beste de dop erop draaien en even het potje op z’n kop houden waardoor de oogschaduw door de gaatjes komt. Het kan zijn dat er nog kleine bolletjes oogschaduw door de gaatjes komen. Over het algemeen heb je maar een klein beetje oogschaduw nodig dus op zich is het een vrij handig systeem.

Nu iets over de kwaliteit van de oogschaduw:

Ik heb de oogschaduw op mijn hand en uit getest. Links zonder oogschaduwbasis (Hema) basis recht met oogschaduwbasis. Zoals je ziet komt er echt vrij veel pigment vanaf!
Er staat ook op de verpakking: mooi voor over een ander oogschaduw. En dit klopt zeker!
De oogschaduw is heel mooi om over een andere oogschaduw te deppen. De kwaliteit van de oogschaduw is voor de prijs zeker goed!

Ik vind de hema losse oogschaduw voor 1,50 zeker een aanrader!

Een gedachte over “Hema losse oogschaduw; review

  1. Ziet er leuk uit :)
    Ik ga zeker eens een kijkje nemen in de HEMA voor deze oogschaduw, ik zocht al een tijdje een losse oogschaduwpoeder en bij deze heb ik ze dus blijkbaar gevonden.

    Bedankt :)

Geef een reactie

