H&M Bestelling

Dit is even een snelle post met een paar items die ik bij H&M heb besteld.

In het nieuwe H&M boek, met de nieuwe voorjaarscollectie stonden naar mijn mening niet echt veel leuke dingen. Ik vond het allemaal een beetje saai. Maar toen ik op de site van H&M keek zag ik wel een paar leuke dingen staan!

Een paar dingen die ik besteld heb:

Links boven een shirtje met kleine glitter steentjes erop, ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heb ik deze in het donkergrijs besteld. Prijs: 19,95

Het shirtje met de twee lippen erop, dit is een kort shirtje. Ik vind hem echt super leuk! Prijs: 12,95

Het lange shirtje met de strik, deze vind ik zo schattig! Prijs: 7,95

Rechts boven, dit vestje vind ik echt het leukste van allemaal! Ik hoop alleen wel dat de poederbeige kleur me staat, want de zwarte was uitverkocht. Prijs: 19,95

En… een baseball jasje! Dit jasje heb je in het rood en het blauw, bij mij staat blauw beter dus heb ik de blauwe besteld! Prijs: 29,95

Dit was een korte post maar ik heb vandaag niet zoveel tijd maar ik heb voor de rest wel heb ik deze 5 vijf artikelen online gezet! Volgende week heb ik 7 toetsen, pff, dus dat word nog veel leren maar ik denk dat er daarom een paar filmpjes online komen en ik ga in het weekend proberen vooruit te schrijven!

Wat vinden jullie van mijn H&M bestelling?

Geef een reactie

