Smokey eyes; Filmpje

Okee hier dan eindelijk het smokey eye filmpje om kwart voor elf ’s avonds. Ik heb echt zitten wachten tot hij eindelijk klaar was met uploaden want iedere keer mislukte het omdat de internet verbinding uitviel maar hier is hij dan eindelijk. Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vinden want ik ben echt lang bezig geweest met het bewerken, filmen, inspreken en uploaden van het filmpje! Er zitten nog wel een paar kleine foutjes in bijvoorbeeld de muziek op het begin die opeens stopt, maar ik vind het toch best goed gelukt. Als het uploaden niet zo lang zou duren zou ik het nog wel even veranderd hebben maar ja hier het filmpje:

 

Bedankt voor het kijken!

Vinden jullie het fijner met of zonder voice over? Zelf vind ik met voice over fijner maar als jullie dat niet vinden doe ik het de volgende keer niet meer ;)

5 gedachtes over “Smokey eyes; Filmpje

Geef een reactie

