17 Things Tag; Tag

Vandaag een 17 thins tag!

Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen haha ik vind het altijd moeilijk om een blog uit te kiezen ;)
De vragen staan in de youtube beschrijving!

3 gedachtes over “17 Things Tag; Tag

  1. Heeii,,
    Ik volg bijna elke dag je blog heeur! Alleen comment ik niet zo veel. Nieuwe voornemen;
    Ik probeer 4 of 5 dagen per week reageren op een post! Maar… Ik kan natuurlyk niet ALTIJD reageren. Want soms dan heb ik het echt druk en dan heb ik ff geen tijd ;p.

    xxx

    • Dat hoeft ook niet hoor! Jij comment het meeste op mijn blog en dat vind ik heel leuk maar je hoeft niet altijd te reageren hoor haha:P

Geef een reactie

