Q and A

Vandaag ga ik jullie iets korts vertellen over Q and A.

Q and A staat voor question(s) and answer(s), wat dus vraag en antwoord betekend. Veel bloggers doen wel eens een Q and A maar wat is een Q and A nou precies?

Gister in het filmpje van de 17 things tag vertelde ik het op het einde al, jullie mogen mij een hele week lang allerlei vragen stellen, over beauty, lifestyle of wat je ook maar wilt het mag dus met van alles en nog wat te maken hebben. Mijn site wordt al best goed bezocht alleen word er nog niet zoveel gecomment. Ik zou zeggen, comment al de vragen die je hebt en dan beantwoord ik ze volgende week (of iets later ligt aan de hoeveelheid vragen) in een filmpje of in een gewoon getypt bericht.

Dus… stel je vragen en dan zal ik ze volgende week beantwoorden!

3 gedachtes over “Q and A

  1. Uuhm.. Ik heb wel wat vragen;
    –Wat voor mobiel heb je? (Als je geen mobiel hebt moet je het zeggen hoor!)
    — Wanneer ben je make-up gaan dragen?

    Uuhm… Verder heb ik eigenlyk geen vragen meer… Miss in een andere comment zeg ik er nog wel een paar xD

  2. Uuhm…
    Nog wat vragen’x
    Is je kamer altijd netjes??
    Wat voor camera heb je?
    Vindt je school leuk??
    Welke schoenmaat heb je?? _Domme vraag srry_
    Wat is je favoriete getal??
    Waar ga je het liefst naartoe op vakantie??
    Wat is je lievelingsdier??

    xxx

Geef een reactie

