Hoge staart elastiekje verbergen; Filmpje

Sorry voor de vage titel ik wist niet echt hoe ik het moest noemen! Het filmpje:

En vragen stellen voor de Q and A kan nog steeds tot nu toe heb ik nog maar 2 vragen gehad ;)

6 gedachtes over “Hoge staart elastiekje verbergen; Filmpje

  1. bedankt voor de tip….groetjes diana,moet nog even wennen hier,maar komt wel goed! zie ook weinig profielen,??? heel anders als een space…..

  2. ik kan alleen geen hoge staart maken want dan komen er altijd van die stukjes haar eruitgestoken en allemaal ribbelig is het enzo en als ik het met de kam probeer lukt het ook nie want dan is weer heel mn haar ontploft en als ik zo naar voren buig dan zit de staart boven op me kop eggt serieuss. enu nu weet ik niet meer wat ik moet doennn :(:(:(:(:( kun je daarover ook een filmpje maken
    pleaseeeeeeeeee

    xxxkusjessxxx

Geef een reactie

