Sephora Glee collectie

Glee, het is een super populair programma en vanaf februari liggen er nu zelfs glee nagellakjes in de winkel! Wanneer de nagellak in Nederland te koop zal zijn, is nog niet bekend.

Zelf kijk ik niet echt naar Glee, ik vind het wel heel leuk en ik weet waar het ongeveer over gaat maar door mijn huiswerk heb ik geen tijd om te kijken.

De nagellak lijn:
 

De nagellakjes :

Van links naar rechts:
– Slushied
– Hell to the no
– Gleek out
– Diva-in-training
– Who Let the Dorks out
– Miss Bossy pants
– Mash up

Zelf vind ik het opzich wel een leuke collectie maar de kleurtjes vind ik een beetje gewoon. Niet echt iets nieuws. Slushied en Hell to no lijken me opzich wel mooie kleurtjes maar voor de rest vind ik de kleurtjes niet zo apart.

Dit was de Glee lijn van Sephora. Ben jij een Glee fan?

Geef een reactie

