Essence nagellak

Ik zelf heb best veel Essence nagellakjes. Maar toen ik steeds meer nagellakjes van verschillende merken kreeg ben ik Essence nagellak steeds minder gaan kopen en gebruiken en ik laat jullie vandaag zien waarom:

Deze kleur paars heb ik nog niet zo lang, ik heb hem een keer van mijn zusje gekregen en vandaag wilde ik hem weer eens opdoen. Maar ik zag al dat de nagellak in twee lagen was verdeeld er hing een deel boven aan het potje en onderaan het potje, misschien klinkt dit vaag maar ik zal het laten zien:


Je ziet hier op ongeveer de helft een streep dit is gewoon een soort scheiding en natuurlijk hoort dat niet.

Ik was er al bang voor, maar toen ik het potje open maakte wist ik het zeker de nagellak was helemaal dik en plakkerig geworden:

Zoals je ziet kan je er dus echt niks meer mee doen. Om zeker te weten dat de nagellak echt helemaal kurk droog was heb ik het potje een tijdje op z’n kop neer gezet maar na een tijdje kwam er nog steeds niks uit:

Jup hij is echt kurk droog!

Wat ik hiermee wil zeggen: Essence ziet er altijd leuk uit en is lekker goed koop maar de kwaliteit is meestal niet zo goed.

Essence heeft best veel leuke kleurtjes! De nagellak is goedkoop maar droogt wel erg lang en af en toe dekken de kleurtjes niet helemaal goed. Maar de kleurtjes en de prijs zijn zeker leuk!

Als je net begint met make-up en nagellak is Essence een prima merk! Het is lekker goedkoop en de kwaliteit is bij de meeste producten redelijk. Zelf koop ik ook best vaak iets van Essence. Essence gaat qua kwaliteit steeds meer vooruit. Maar toch laat ik dat ene nagellakjes van Essence dan liever staan en spaar ik nog even verder voor een duurder merk. De merken zijn niet voor niets duurder, je krijgt er ook betere kwaliteit voor terug.

Ik hoop dat jullie door dit bericht niet denken dat ik Essence haat ofzo, maar als ik jullie was zou ik je Essence nagellak flesjes af en toe maar even goed schudden ;)

Wat vinden jullie van Essence?

9 gedachtes over “Essence nagellak

  1. Heb ik ook welleens gehad!
    Bij een witte van Essence, Ik had ‘m nog maar heel kort, en toen was de nagellak ook al opgedroogd!
    Ik heb dat bij één lakje gehad, bij de rest niet…

  2. Heei!
    Wat vreemd zeg!
    Maar ik wil even wat vragen.
    Hoe sla je die dingen in de balk op>
    Ik heb ook een blog, ByyFran.wordpress.com
    Kijk maar eens!
    xxxFrances

Geef een reactie

