Gosh 597 Miss Minty

Vandaag een review over een nieuw lakje van Gosh: 597 Miss Minty

Ik wilde dit lakje al best lang. Ik wilde al best lang een mintgroene kleur maar steeds vond ik maar geen mooie kleur. Tot ik hoorde dat Gosh ook een mint kleurig lakje had in de nieuwe collectie! Maar natuurlijk hadden ze hem weer niet in de kruidvat vlak bij mij. Ik weet niet wat het is maar ze vullen die schappen bijna nooit aan. Vandaag ging ik weer naar de kruidvat gewoon om even te kijken en toen zag ik hem staan: Gosh Miss Minty!

Deze nagellak is net als de andere Gosh lakjes 6,99 en is te koop bij Kruidvat en sommige Trekpleister fillialen.

Net zoals altijd ziet de verpakking er mooi en strak uit.

Een laagje is niet genoeg. Hij dekt niet volledig en terwijl je lakt ontstaan er een soort kale plekken waar minder lak zit. Hierdoor ziet het er niet echt mooi uit. Een laagje is dus niet genoeg!

Maar met een tweede laagje erover dekt deze nagellak super goed! Net als bij de ander Gosh lakjes droogt de nagellak vrij snel, hij lakt er goed zonder strepen en hij blijft lang zitten.

De kleur is ook heel erg mooi! De meeste mint kleurige lakjes zijn iets donkerder maar deze kleur is voor mij perfect!

Voor deze prijs en kwaliteit raad ik Gosh Miss Minty zeker aan!

Geef een reactie

