Essence 03 Starlight

Vandaag weer een review dit keer over een oogschaduw van Essence.

Ik zag de kleur in de kruidvat liggen en ik vond hem heel mooi! Ik heb pas nog een zilveren poeder oogschaduw gekocht van de Hema, maar in deze oogschaduw zitten heel veel glitters dus heb ik hem gekocht.

De verpakking ziet er mooi uit, zoals we gewend zijn van Essence. Vanaf buiten zie je al dat er een leuke print in de oogschaduw zit. Een soort krul.

De oogschaduw ziet er heel mooi uit met kleine glittertjes.

Hierboven zie je een swatch. De kleur bevat super veel pigment! De glitters zijn heel goed te zien en heel mooi. De oogschaduw is wel een beetje korrelig maar verder is dit een prima oogschaduw. Heel mooi om bijvoorbeeld over een andere kleur te doen en met een andere kleur te mengen.

Ik raad deze oogschaduw zeker aan: Essence 03 Starlight te koop bij het kruidvat en sommige Trekpleister fillialen voor de prijs van 1,79.

Geef een reactie

