Essence 03 Green Grass

Vandaag geef ik jullie mijn mening over een nagellak van de limited edition collectie: I Love Berlin.

Ik had al veel reviews over de kleur: 03 Green Grass gezien en gelezen en de meeste waren positief. Zelf vond ik de limited edition niet zo interressant op dit kleurtje na.

Eerst twijfelde ik een beetje maar ik heb hem toch gekocht.
Essence Limited Edition Collectie: I Love Berlin, 03 Green Grass 1,79.

De verpakking ziet er leuk uit met stoere letters. Een matte dop en glimmende letters waar I Love Berlin op staat.

Omdat ik afgelopen week nog een opgedroogde nagellak van Essence had gevonden twijfelde ik eerst een beetje. Maar ik ben blij dat ik dit lakje heb genomen!
De kleur is heel mooi, een turquise/zee achtige kleur blauw. Ik snap niet waarom dit lakje Green Grass heet want het is juist geen gras kleur. Het lakje is blauwig met een soort van groene tint.

Het lakje dekt heel goed! Aan een laagje heb je al genoeg, dit is meestal niet het geval bij Essence nagellak. De nagellak lakt heel fijn zonder strepen. Ik heb het idee dat het kwastje iets dikker is dan normaal maar dat kan ook aan mij liggen.
Wat nog een pluspunt is aan dit lakje is dat hij heel snel opdroogd! Meestal drogen de nagellakjes van Essence juist langzaam maar deze droogt echt snel! Dit vind ik echt heel fijn.

Voor de prijs van 1,79 zou ik hem zeker kopen! De kwaliteit is goed en het is een prachtige kleur!
Wees er wel snel bij want de limited collectie i love Berlin ligt niet meer zo lang in de winkel!

Geef een reactie

