Nail art contest; Mijn inzendingen

Op het forum van Girlscene.nl zijn regelmatig nailart contesten te vinden. Ik kijk erg vaak naar deze topics maar dit keer dacht ik, laat ik ook maar eens mee doen.

Mijn inzendingen:

Bij de eerste opdracht moest je een land uitbeelden:

Ik heb gekozen voor… China!
Met natuurlijk bloesem bomen en chinese tekens! Deze ronde heb ik gewonnen!

Bij de tweede opdracht moest je een logo maken en deze hebben jullie al gezien in een tutorial:


Twitter nails! Voor deze opdracht kreeg ik een 8.

De derde ronde:
Hierin moest je een feestdag uitbeelden, ik had hiervoor echt geen tijd dus vandaar ook een lelijke foto gemaakt met mijn cam:

Hiervoor kreeg ik een 8,5

Intussen waren er veel mensen afgevallen of te laat ingeleverd dus bleef ik nog als laatste over met nog een ander meisje. De laatste opdracht was best moeilijk je nagel moest namelijk doorlopen op iets bijvoorbeeld een shirtje, het moest vrijdag de 28ste in worden geleverd maar ik was het helemaal vergeten dus toen moest ik binnen een kwartiertje iets inleveren op mijn verjaardag en dat is dit geworden:



En… ik heb gewonnen!

Ik krijg ook een prijs, ik weet nog niet wat voor prijs maar ik ben benieuwd! Ik vind het heel leuk!

Als je de andere inzendingen nog wil zien klik dan op de link hiernaast: http://forum.girlscene.nl/forum.php/Contests/Nailart_contest_nieuw/list_messages/172966/0

Ik laat jullie nog weten wat de prijs is!

Een gedachte over “Nail art contest; Mijn inzendingen

Geef een reactie

