Essence nieuwe nagellak

Ik als nagellak freak wil altijd ieder soort nagellak uittesten. Ik wil al heel lang een holographic nagellak maar ik kan er nergens een vinden maar essence komt met twee hele verrassende nieuwe soorten nagellak:

Holographic nagellak! Ik ben echt heel benieuwd naar deze drie nagellakjes! Ik vind de verpakking er veelbelovend uit zien.


En wat ik nog heel verrassend vond: Essence komt met crack polish! Vier lakjes, de zilvere en roze zijn stap 1 dus de basis lak. De zwarte en de witte zijn stap 2 de crackling topcoat.

Ook hier ben ik heel benieuwd naar!

Ik hoop dat de kwaliteit van deze nagellakjes goed is! Ik ben echt heel benieuwd en ik denk dat ik alle nagellakjes ga kopen.

Deze nagellakjes liggen in maart in de winkels.

Zijn jullie ook zo benieuwd naar de kwaliteit van deze nagellak?

Geef een reactie

