Catrice Limited Edition collectie: Enter Wonderland

Vandaag laat ik jullie de nieuwe limited edition van catrice zien die in mei en juni in de winkels ligt!

De limited edition lijn heet: enter wonderland! Zelf vind ik deze naam heel erg leuk en ook de collectie vind ik heel mooi!

De oogschaduws! De verpakking vind ik zo schattig! Maar de kleuren vind ik een beetje op de urban barouqe lijn lijken. Prijs: 3,79

Een highlighter! Meestal zit er een highlighter naast een gewone oogschaduw maar nu komt er dus een aparte highlighter! De highlighter kost 2,79

Een oogschaduw kwastje prijs: 2,29

Metallic eyeliners prijs: 2,99

Nepwimpers! Deze vind ik er wel leuk uit zien! Met de kleine vlindertjes erop. Prijs: 3,99

Een highglight powder. Echt een mooie schattige kleur roze! Prijs: 4,49

Drie lipglossjes! Ik vind de kleuren niet zo mooi wel apart maar niet echt mooi, de middelste lijkt me wel mooi. Prijs: 3,79

Ook de nagellak kleurtjes vind ik niet zo apart. Ik ben wel benieuwd naar de blauwe en de lila kleur maar de groene en de donker roze vind ik een beetje saai. Prijs: 2,49

En als laatste een tippainter, ik vind hem een beetje zilver lijken. Prijs: 2,49

Bij de kruidvat bij mij in de buurt verkopen ze maar heel weinig catrice producten en ook geen limited edition producten. Dit vind ik echt heel jammer, maar over deze producten ben ik niet zo enthousiast. Ik vind de verpakking wel heel leuk maar de kleuren vind ik een beetje saai.

Wat vinden jullie van de limited edition lijn?

Een gedachte over “Catrice Limited Edition collectie: Enter Wonderland

Geef een reactie

