Update

Okee vandaag even een korte update. Ik had een filmpje opgenomen met een valentijns look maar de geheugenkaart was vol en ik ben vergeten het verder te filmen dus dat filmpje komt niet online.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dit: jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de afgelopen week en een paar weken daarvoor bijna niks op mijn site posten, maar dit komt door mijn huiswerk.

En ik geef mijn huiswerk wel weer de schuld maar ik ben ook een beetje lui :)

Maar ik ga het anders doen: Ik ga proberen om minstens drie keer per week een geschreven bericht online te zetten dus met reviews, swatches enzovoort. En twee keer per week een filmpje. Op zaterdag natuurlijk maar door de weeks zal er dus ook een filmpje online komen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat er nu door de weeks ook een filmpje online komt ;)

Als jullie nog ideetjes hebben voor een filmpje laat het dan even weten in de comments.

Geef een reactie

