Jafra oogpallet

Vandaag laat ik jullie een Jafra pallette zien!

Dit pallet is eigenlijk van mijn moeder maar er zit een stof in waar ze allergisch voor is dus nu gebruik ik het pallet. Waarschijnlijk ken je dit merk niet zo goed, maar de oogschaduws zijn heel goed gepigmenteerd.

Dit zijn ale kleuren die in het pallet zitten.


Dit is rij een, hierin zitten bruine kleuren.




Rij 2, met op de bovenste swatche bruin achtige kleuren en op de twee swatche blauwige kleuren. Ik vind de blauwe kleuren heel mooi!



En dan de laatste rij.

Als je naar het pallet kijkt lijken de kleuren een beetje op elkaar maar zodra je de kleuren test zie je dat de kleuren allemaal verschillend zijn.

De kleuren zijn allemaal heel goed gepigmenteerd. De oogschaduw is mat. Ik vind de bruine kleuren in het pallet niet zo interressant maar wel handig voor als ik bijvoorbeeld een keer een bepaalde soort look wil maken. Ik denk dat dit pallet nog vaak voorbij gaat komen in filmpjes. Ik vind het een heel fijn pallet met mooie kleuren!

Geef een reactie

