Vaarwel Gosh, hallo NYC

Misschien zie je het al aan de titel, gosh gaat weg uit Nederland!

Gosh is (nu nog) te koop bij het kruidvat. Gosh heeft make-up van goede kwaliteit voor een redelijke prijs, meestal rond de zeven euro. Misschien vind je dit duur maar de kwaliteit is goed dus de prijs vind ik ook redelijk.
Maar Gosh gaat weg uit Nederland, de reden daarvoor is: Catrice en Essence verkopen beter dan Gosh. Ik snap dit best wel, want als je niet veel geld aan make-up uit wilt geven zijn dit prima merken. Maar ik vind het echt super jammer dat Gosh weggaat! Ik vind alle producten erg goed en redelijk geprijsd.

Maar in plaats van Gosh komt er nu een nieuw budget merk bij namelijk: NYC, new york color cosmetics. Vanaf 1 maart zullen deze producten in de winkel liggen.

De prijzen zullen rond de 4 euro liggen. NYC cosmetics is een Amerikaans merk met veel kleur. De producten schijnen erg goed te zijn.

Ik ben benieuwd maar ik vind het wel jammer dat Gosh weggaat!
Wat vinden jullie?

5 gedachtes over “Vaarwel Gosh, hallo NYC

Geef een reactie

