Essence limited edition: Whoom Boooom!

Essence komt in april weer met een nieuwe limited edition namelijk: Whoom Boom!

In deze lijn zitten vooral veel felle opvallende kleurtjes, ik laat jullie alle producten een voor een zien:


De oogschaduw kleurtjes, de verpakking vind ik een beetje saai, maar ik hou gewoon niet echt van deze stijl.
Verkrijgbaar in
01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,59.


Een cream eyeliner palatte. Dit zijn vier creamy eyeliners.
Verkrijgbaar in in 01 kawoom. €2,99.

Een essence colour changing lipgloss! De lipgloss veranderd van paars naar roze. Het ligt eraan wat voor humeur je hebt! Hier ben ik echt heel benieuwd naar en deze ga ik zeker kopen!
Verkrijgbaar in 01 muse marilyn en 02 roy’s red. €1,99.


Vier nagellakjes, verkrijgbaar in 01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,79.


Een setje met nagelvijltjes! Verkrijgbaar in 01 POW WOW. €1,59.


En als laatste nail-art stickers!
Verkrijgbaar in hey ya! €0,99.

En dit is de nieuwe limited edition! Ik ben best benieuwd naar een paar van deze produchten mar de verpakking vind ik niet zo mooi.

Wat vinden jullie van deze nieuwe lijn?

Geef een reactie

