Pupa make-up kit

Vandaag laat ik jullie een Pupa make-up kit uit de Butterfly colletie zien!

Ik kreeg deze make-up kit voor kerst. De verpakking ziet er erg leuk uit, met op de voorkant een vlinder en het logo van Pupa.

Op de voorkant van het doosje zie je de buitenkant voor van het palletje en op de achterkant zie je de binnenkant van het palletje.
In de Pupa Butterfly collectie zitten nog meer kleuren van Miss Buterfly:

Ik vind alle palletjes heel mooi!

In het doosje zit de vlinder met daarin de make-up en een kleine gebruiksaanwijzing/ foldertje.

En zo ziet de vlinder eruit, met mooie blauwe kleuren en rechts boven aan het Pupa logo. En op de achterkant staat het nummer, 225.

Van boven zitten twee blauwe oogschaduw kleuren, een donkerblauwe kleur en een lichtblauwe kleur. In de oogschaduw zitten drie bloemetjes verwerkt hierdoor ziet het palletje er nog leuker uit! Vanonder zitten twee kleuren lipgloss, een hele lichte zilverachtige kleur en een lichtblauwe kleur. In de oogschaduw en de lipgloss zitten hele kleine glittertjes.

De kleuren zijn echt super mooi! Ondertussen heb ik het palletje al gebruikt en in de kleuren zit veel pigment! Vooral de donker blauwe kleur vind ik heel mooi en apart. Hij lijkt donkerblauw maar als je hem aanbrengt op je ogen krijgt de kleur een hele mooie paarsachtige glans.

Ik heb expres geen swatches gemaakt omdat er binnekort een look online komt met dit palletje!

Wat vinden jullie van deze make-up kit?

Een gedachte over “Pupa make-up kit

Geef een reactie

