Essence 03 Nude Kiss

Vandaag geef ik jullie mijn mening over een van de nude lipglossjes van essence: 03 Nude Kiss.

De verpakking ziet er mooit uit. Je ziet duidelijk de kleur van de lipgloss en het zilver van de dop en de tekst past er goed bij. Ook vind ik de krullen op de verpakking erg leuk!

De geur van de lipgloss vind ik best lekker. Hij ruikt niet naar make-up zoals sommige andere lipglossjes. Hij ruikt een beetje vanille, fruit achtig.

De applicator is vrij lang zelf vind ik dit wel fijn. Wat ik ook fijn vind is dat het stokje waaraan de applicator zit niet vies word, soms heb je dit maar bij deze lipgloss niet!

Ik heb de lipgloss op mijn hand geswatched want ik kan geen goede foto’s maken van mijn mond. In de lipgloss zitten hele kleine glittertjes, de glittertjes zijn niet té opvallend maar ze zorgen voor een mooi glanzend effect. De lipgloss heeft vrij veel pigment. De substantie van de lipgloss is prima, niet te dik en door de lipgloss worden je lippen vrij zacht. 

Ik ben heel tevreden over deze lipgloss, naast deze zijn er nog 3 andere nude kleurige lipglossen.
In vergelijking met de prijs vind ik dit een goede lipgloss!

Essence 03 Nude Kiss €1,79

Geef een reactie

