Antwoorden Q and A

Vandaag ga ik eindelijk de vragen van de Q and A beantwoorden. Eerst wilde ik een filmpje opnemen maar ik doe het toch maar via een getypt bericht. De vragen zijn gesteld door Lisa van dreamaboutyou.tk.

–Wat voor mobiel heb je?
Ik heb een samsung galaxy s en ik ben er echt heel blij mee! Ik heb een tijdje geen mobiel gehad omdat ik mijn mobiel in mijn broekzak had laten zitten en toen is hij in de wasmachine gegaan. Maar nu heb ik weer een mobiel.

– Wanneer ben je make-up gaan dragen?
Eigenlijk nog niet zo heel lang geleden. Op de basisschool droeg ik sowieso nooit make-up. Toen ik in de eerste klas kwam droeg ik ook nog niet gelijk make-up maar ongeveer op de helft van het jaar ben ik make-up gaan dragen, eerst alleen mascara maar nu ook andere producten.

-Is je kamer altijd netjes?
Nee! Eigenlijk bijna nooit, ik vind niet dat mijn kamer helemaal perfect opgeruimd hoeft te zijn maar ook niet heel rommelig. Meestal ruim ik mijn kamer in het weekend op omdat ik er door de weeks nooit zin in heb.

-Wat voor camera heb je?
De camera die ik gebruik is niet van mij maar van mijn moeder maar ik gebruik hem om er filmpjes en foto’s mee te maken. De camera die ik gebruik is een sony cybershot. Ik wil wel graag een betere camera kopen maar voorlopig vind ik dat de filmpjes en foto’s goed genoeg zijn.

-Vindt je school leuk?
Nee, maar ik denk dat bijna niemand school echt leuk vind. Op de basisschool vond ik school wel altijd leuk maar nu vind ik dat niet meer. Op zich vind ik de pauzes wel leuk maar de lessen niet. En al het huiswerk is natuurlijk helemaal niet leuk.

-Welke schoenmaat heb je?
Maat 41 haha. Maar mijn voeten zijn uitgegroeid dus groter worden ze in ieder geval niet.

-Wat is je favoriete getal?
6 ik weet niet waarom maar 6 is mijn lievelingsgetal. Als ik om iets ga loten kies ik meestal het getal 11 omdat ik daar een keer iets mee heb gewonnen maar mijn lievelingsgetal is 6.

-Waar ga je het liefst naartoe op vakantie?
Ik denk Noorwegen, ik ben er al een paar keer geweest en ik vind het heel leuk om er heen te gaan. Ik vind het ook leuk om naar andere landen te gaan maar Noorwegen vind ik denk ik het leukste.

-Wat is je lievelingsdier?
Dat zijn er een paar, in het wild walvissen en als huisdieren cavia’s en honden. Walvissen vind ik gewoon mooie dieren en zelf heb ik een hond, scottie en 6 cavia’s.

Nou en dit waren de vragen. Als je nog een vraag hebt stel ze dan in de comments of stuur een mailtje naar: hotb-g@live.nl en dan zal ik je vraag beantwoorden! :)

Geef een reactie

