O.P.I nagellak

Vandaag ga ik jullie iets vertellen over het nagellak merk: O.P.I

O.p.i. is een Amerikaans merk dat op dit moment te koop is in ruim 100 landen. De producten onderscheiden zich door hun hoge kwaliteiten. O.p.i. is begonnen met producten voor kunstnagels; later is het uitgebreid tot een uitgebreid assortiment. O.p.i. wordt door heel veel sterren gedragen. O.p.i. heeft voor iedere stijl en smaak een passende kleur.

Ik zelf heb in totaal 9 grote nagellak flesjes en 4 mini flesjes uit de texas limited edition collectie. In Nederland is o.p.i. ondere andere te koop bij de V&D voor 13,95. Ik zelf vind dit best duur maar mijn moeder is pas naar een beautybeurs in Utrecht geweest en hier verkochten ze o.p.i. nagellak voor de inkoopprijs: 6,95. Hier heeft ze vijf flesjes mee genomen en ook de vier mini flesjes uit de texas collectie.

Ik vind dat o.p.i. van hele goede kwaliteit is. De meeste nagellakjes drogen heel snel, blijven lang zitten en ze hebben gewoon hele mooie kleuren. Ik vind dat o.p.i. echt hele mooie kleuren hebben. Ze hebben superveel kleuren en ook hele aparte kleuren.

Ik heb dus vijf nieuwe kleuren en binnekort plaats ik van iedere kleur swatches!

Wat vinden jullie van o.p.i.?

Geef een reactie

