Essence 03 Hello holo

Vandaag ga ik jullie swatches laten zien van een nagellak van essence met holografische glitters!

Als eerste de verpakking. Ik vind de verpakking heel goed bij de nagellak zelf passen. Op het flesje staan letters met een stipjes patroon, deze letters zijn iets minder goed te lezen maar het past wel bij het geheel.
Op de achterkant van het flesje staat net als normaal de naam van het nagellakje maar deze is niet zo goed te lezen doordat de letters zwart zijn en de grote glitters in de lak.

En dan nu de nagellak zelf! Ik was heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik ging eigenlijk naar het kruidvat om te kijken of de holografische lak er al was maar deze was er nog niet (dat komt omdat deze pas in mei/juli in de winkels ligt). Maar ik zag wel dit nagellakje en ik moest hem gewoon kopen. De nagellak bestaat uit grove glitters die holografisch werken. Het is de bedoeling dat je eerst een basiskleur aanbrengt.

Als basis kleur heb ik een kleur van O.P.I. (Suzi&the lifeguard) op mijn nagels waar binnekort swatches van online komen. Zoals je ziet vallen de glitters met een laag nagellak niet heel erg op. Het lijkt nu net of je gewone glitters op je nagels hebt.

Hier heb ik twee laagjes aangebracht en de nagellak dekt gelijk veel beter. De glitters glanzen heel mooi en zijn ook echt holografisch. Op dit plaatje is het niet zo goed te zien, maar in het echt is deze lak echt holografisch.

Waar je wel rekening mee moet houden: het is een hel om de glitters van je nagels af te halen. Ik ben er in totaal ruim drie kwartier mee bezig geweest. Maar ik vind wel dat het het waard is. Waar je ook aan moet denken als je deze nagellak koopt is dat het glitters zijn en dat hij dus niet volledig dekt. Maar ik heb een plaatje gevonden waar iemand zilvere nagellak heeft gebruikt als basis en deze glitters er overheen heeft gedaan, en door de zilvere nagellak lijkt het net of het echt holografisch is:

http://www.all-you-desire.com/
(http://www.all-you-desire.com)

In ieder geval vind ik het een hele mooie nagellak. En hij is heel goedkoop maar 1,79.

Essence 03 Hello holo €1,79

4 gedachtes over “Essence 03 Hello holo

  1. Super leuk lakje! Ik heb trouwens gelezen dat je speciale kunstnagelremovers hebt bij kruidvat waarmee je glitters wel makkelijk van je nagels kunt afhalen. Ik heb het zelf echter nog nooit gebruikt.

  2. De tip om glittery polish van je nagels af te krijgen is halve watjes met remover op je nagels doen en dan je vingertoppen inpakken met aluminiumfolie & 5 minuutjes laten intrekken. Geen geboen en geschrob meer, het vliegt er met 1 veegje af.

    • Dude ik lees dat je telkens geen tijd hebt om te schrijven dude waarom heb je dan een blog? Ikzou zeggen kappen met die handel. Doei!

      • Ik schrijf meestal sowieso twee artikelen per week en waarom zou ik gelijk stoppen met mijn blog als ik op het moment af en toe geen tijd heb? Het gaat mij erom dat ik het leuk vind, en ik vind het leuk. Ik zeg af en toe dat ik geen tijd heb en dat is om het aan mijn bezoekers te laten weten. Ik stop niet omdat ik op het moment wat minder tijd heb voor mijn blog.

Geef een reactie

