NOTD: O.P.I. What’s with the Cattitude?

Vandaag een swatch van mijn favoriete O.P.I. nagellak: What’s with the Cattitude?

Zoals bijna alle o.p.i. nagellak droogt ook deze nagellak super snel en lakt hij heel fijn! Als je een laagje aanbrengt dekt deze nagellak niet volledig. Je ziet nog je nagelrand. Maar met twee lakjes dekt hij perfect!

Ik zocht al heel lang een nagellak in deze kleur. De kleur is heel mooi licht blauw. Hij doet mij denken aan de lucht en de wolken. Met een zwarte crackpolish ziet deze nagellak er ook heel mooi uit. Hieronder zie je een foto, sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb deze foto uit het filmpje van twee weken geleden gehaald.


De link van het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LW0w_r0r8pU

Binnenkort komt er een artikel over de crack polish van o.p.i. online met een filmpje erbij.

Sorry voor de pen op mijn wijsvinger ;)

Ik ben heel tevreden over deze nagellak en ik vind de kleur perfect!

Wat ik me wel afvraag: Wat betekend Cattitude? Volgens mij iets met katten maar als iemand het weet zet het dan alsjeblieft in de comments :)

3 gedachtes over “NOTD: O.P.I. What’s with the Cattitude?

  1. Heel mooi kleurtje!
    Volgens mij is Cattitude een samentrekking van Cat en Attitude. Ik weet niet precies wat het betekent, maar het is een soort houding ofzo. Ik denk dat je nergens band voor bent ofzo? Ik zou het anders ook echt niet weten ^^

    Love & Kisses, Renée

  2. Hooii !=)
    Ik had even een vraagje,
    waar haal ik deze nagellak en wat kost hij?
    Ik vind hem namelijk erg mooi en sierlijk, om het zo maar te zeggen!

    Groetjes Kelly

    • Ik heb de nagellak van een beautybeurs in utrecht voor 6 euro, maar opi is ook te koop in de V&D en bij sommige nagelstudio’s waarschijnlijk voor 13,95. Ik weet niet zeker of ze deze kleur daar hebben maar je kan ook op internet kijken op bijvoorbeeld ebay.com ;)

Geef een reactie

