Essence quattro 01 xoxo

Op beautygloss.nl zag ik een filmpje met daarin een hele mooie ooglook, ik vond de oogschaduw kleuren zo mooi dat ik ze zelf ook heb gekocht:

Als eerste heb ik een quattro palletje in xoxo gekocht. Hierin zitten 4 hele mooie kleuren. Een witte, links boven deze kan je gebruiken als highlight. Rechts boven een paarse kleur, deze kun je goed gebruiken op je bewegende ooglid. Links onder een grijze kleur, deze kun je in de crease aanbrengen en tot slot rechtsonder een zwarte kleur, deze kun je mooi in de arcadeboog aanbrengen.

Hier zie je de kleuren nog een keer. De kleuren zijn goed gepigmenteerd, de paarse kleur vind ik een beetje tegenvallen qua pigmentatie maar voor de prijs is het zeker te doen. Waar je wel op moet letten bij het aanbrengen van deze oogschaduw: fall out. Vooral van de zwarte kleur krijg je veel fall out. Klop je kwast dus eerst goed af voordat je de oogschaduw aanbrengt.

De kleuren in dit palletje vind ik erg mooi en dit palletje is bijvoorbeeld heel goed te gebruiken als je paarse smokey eyes wilt maken. Alle kleuren voor mooie smokey eyes zitten in dit palletje.

Ik heb expres geen swatches gemaakt omdat er deze week een look online komt waarin ik dit palletje heb gebruikt!

3 gedachtes over “Essence quattro 01 xoxo

  1. waarom laat je niet zien hoe de kleuren eruit zien op je arm of vingers? dan zou voor mij het echt veel duidelijker zijn of dit product goed of slecht is.

    • Dat wilde ik eerst ook doen, maar ik heb onder aan het berichtje gezet dat ik expres geen swatches heb gemaakt omdat ik er binnenkort een look van online zet waarin ik deze kleuren heb gebruikt. ;)

Geef een reactie

