EOTD Purple and Lilac

Pas liet ik jullie al het palletje xoxo van essence zien en vandaag laat ik jullie een look zien die ik hiermee heb gemaakt.

Ik heb dus het xoxo palletje gebruikt maar ook een andere kleur, Mascha van Beautygloss.nl heeft een filmpje gemaakt waarin deze twee oogschaduws ook worden gebruikt. Ik vond de look heel mooi en daarom heb ik deze oogschaduws ook gekocht en er zelf een look mee gemaakt.


Essence 39 Ultra Violet.

Het was erg lastig om een mooie foto te maken waarop ik de kleur Ultra Violet heb geswatcht. Daarom alleen even een swatch foto van het palletje:

De pigmentatie vind ik erg goed, alle kleuren zijn even goed gepigmenteerd. De paarse kleur heeft ook een hele mooie shimmer.

Dit is de look die ik met dit palletje heb gemaakt.

Op mijn bewegende ooglid heb ik de kleur Ultra Violette aangebracht. In de arcadeboog heb ik de paarse kleur uit het xoxo palletje gebruikt. En in de crease heb ik de grijze kleur gemengd met de paarse kleur uit het xoxo palletje. Verder heb ik de witte kleur als highlight aangebracht op het wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek.
Onder mijn waterlijn heb ik de paarse en de grijze kleur uit het xoxo palletje gemengd en aangebracht onder mijn wimperrand.

Verder heb ik een zwart oogpotlood gebruik en een dun lijntje boven mijn oog gezet en op mijn waterlijn. Verder heb ik mijn wimpers gekruld en zwarte mascara aangebracht.

En dit is de look die ik met deze oogschaduws heb gemaakt. Ik houd heel erg van paarse oogschaduw omdat het bij iedere oogkleur mooi staat.

Dit was de look die ik met deze oogschaduws van essence heb gemaakt.

Geef een reactie

