O.P.I. Black Shatter

Als eerste: Vrolijk Pasen :)

En omdat het Pasen is vandaag geen bijzonder filmpje maar een filmpje van een nagellakje van O.P.I.: Crack polish!

De kleur van de crack nagellak is gewoon zwart. De bedoeling is dat het effect ongeveer zoals de dop wordt. Je kan deze nagellak over iedere nagellak doen die je maar wilt, het hoeft dus niet persé een nagellak van O.P.I. te zijn.

De kleur die ik in het filmpje onder de crack polish heb is: I Vant to Be A-Lone Star.

Ik vind crack nagellak heel leuk en het is heel makkelijk te gebruiken. Je moet het wel snel aanbrengen want als je nog maar de helft van je nagel hebt gelakt begint het al te ‘verkreukelen.’ Ook moet je het niet te dik aanbrengen want dan krijg je hele grote stukken die niet ‘verkreukelen.’

Wat ik wel een nadeel vindt is dat de andere nagellak een soort van word weggetrokken. Hiermee bedoel ik dat als de nagellak verkreukeld dat de andere nagellak word mee getrokken. En daardoor krijg je lege plekken op je nagels. Maar misschien is dit wel omdat ik het niet lang genoeg laat drogen.

Hierboven zie je op mijn middelvinger de lege plekken die ik bedoel.

Wat ik ook heel fijn vind aan deze nagellak is dat hij super snel droogt! De nagellak is mat, maar als je er een topcoat overheen doet wordt het wel glimmend.
Ik gebruik deze nagellak heel vaak en ik vind het ook heel leuk staan.

O.P.I. Black Shatter €13,99

 

3 gedachtes over “O.P.I. Black Shatter

    • Bij o.a. de V&D, bij de sephora afdeling. Verder kun je het bij veel nagelstylistes kopen en op internet site’s zoals bijvoorbeeld ebay.com

Geef een reactie

