O.P.I. I Vant to Be A-Lone Star

Vandaag een revieuw over de kleur: I Vant to Be A-Lone Star van O.P.I.

 

Deze kleur zit samen met 3 andere flesjes in een doosje. Deze lakjes horen bij de Texas collectie. In het doosje zitten dus 4 kleuren:
– Austin-tatious Turqouise, Cowgirls love this bodacious blue-green.
– I Vant to Be A-Lone Star, You won’t want to share this starry Texas Sky blue.
– Do You Think I’m Tex-y? A ”Berry” sexy bloom of Dallas Dahlia.
– RapiDry Top Coat, dries to a tough, long-lasting, non-yellowing, high-gloss shine in minutes.

Alle 4 de flesjes zijn 3,75 ml. Ze zijn dus kleiner dan de normale flesjes van O.P.I.

Ik ga het vandaag dus hebben over de kleur I Vant to Be A-Lone Star. Vanaf de buitenkant lijkt de kleur wit, zilver achtig. Maar toen ik heb op mijn nagels aanbracht zag ik dat deze kleur heel licht blauw is met een mooie zilvere glans.

De kleur is heel mooi, maar is een beetje lastig aan te brengen. Ik denk dat dit komt omdat het een kleiner kwastje is dan normaal. Hierdoor krijg je strepen op je nagels. Ook dekt de lak niet helemaal goed, ook na twee laagjes zie je nog steeds je nagelranden. Dit vind ik best jammer want de kleur is wel heel mooi en apart.

Op deze foto zie je de strepen die ik bedoel.

Ik vind de kleur van deze nagellak heel mooi, maar hij lakt niet zo fijn.

Geef een reactie

