Bourjois Ombre à Paupières oogschaduw

Afgelopen zondag was het Pasen en was er een paasmarkt waar ik heen ben geweest. Ik zag toen een heel bakje vol met Bourjois oogschaduw liggen en de prijs was: 3 voor 10 euro! Normaal kosten deze oogschaduws €10,50 per stuk!

Bourjois zit nog net op het randje van de budget merken, en is het duurste merk van de budget merken. Bourjois is een merk dat onderdeel is van het dure merk Chanel. Bourjois producten zijn te koop bij drogisterijen en sommige parfumeries.

Ik had al een trio oogschaduw van Bourjois waar ik erg blij mee ben en nu heb ik dus ook deze drie gebakken oogschaduws in de nummers: 03 Rose perlé, 14 Gris delicat en 55 bleu myosotis.

 

Als eerste koos ik deze kleur, het is een licht rose kleur met een hele mooie parelmoer glans.

Je kan deze kleur gebruiken als highlight. Maar ik vind hem ook mooi om over je hele bewegende ooglid te doen.

De pigmentatie is echt heel goed! En dit geld voor alle 3 de kleuren. Ik vind deze kleur oogschaduw heel mooi. Vooral in combinatie met de grijze kleur.

De volgende kleur is 14 Gris Delicat.

Deze kleur koos ik als laatste want ik vond deze kleur bij de roze en de blauwe oogschaduw passen.

Zoals ik al hoopte komt ook van deze oogschaduw heel veel pigment af. Ook zit er een hele mooie parelmoer glans in deze oogschaduw. Deze oogschaduw heeft een soort zilverachtige glans. Ik vind deze kleur ook weer heel mooi!

Als tweede koos ik deze kleur : 55 Bleu myosotis

Ik vind dit een hele mooie aparte kleur blauw.

Deze kleur bevat het meeste pigment van de drie. Zelfs meer dan de grijze kleur.

Hier nog een keer alle kleuren bij elkaar geswatcht.

Wat ook handig is aan deze oogschaduws is dat je ze nat aan kan brengen op je ogen waardoor je een nog beter pigmentatie krijgt en waardoor de parelmoerglans nog mooier word.
Ook de doosjes waarin de oogschaduw zit vind ik heel mooi. Met goude letters staat de tekst erop en je moet de doosjes met een klein gouden knopje open drukken.
Aan de binnenkant zit ook een spiegeltje wat ik erg handig vind voor als je bijvoorbeeld je oogschaduw even wilt bijwerken. Dan hoef je niet helemaal een apart spiegeltje mee te nemen.

Ik ben heel blij dat ik deze oogschaduws heb gekocht! Ik ga er zeker meer kopen! Per stuk en in de winkel zijn ze best duur maar dan heb je ook wat!

Bourjois Ombre à Paupières oogschaduw €10,50

Een gedachte over “Bourjois Ombre à Paupières oogschaduw

Geef een reactie

