Mijn favoriete liedjes van het moment

Ik heb dit al een keer eerder gedaan en omdat dit al een hele tijd geleden is doe ik het weer een keer: Vandaag ga ik jullie mijn favoriete liedjes van het moment laten zien/ horen.

The lazy song – Bruno Mars

Het liedje zelf vind ik niet heel bijzonder maar gewoon leuk, maar het clipje vind ik super leuk! Met die apen, heel origineel en ik vind het er heel leuk uit zien!

Just can’t get enough – Black Eyed Peas

Eerst vond ik dit liedje een beetje saai maar hoe vaker ik hem luister hoe leuker ik hem vind. Vooral het stukje wat verderop in het liedje dat wat sneller gaat vind ik leuk.

Happiness – Alexis Jordan

Van dit liedje word je gewoon heel vrolijk en het klinkt ook lekker zomers.

Blow – Ke$ha

De clip vind ik echt heel vaag en ik snap hem nog steeds niet echt maar het liedje vind ik wel leuk. Niet bijzonder maar wel leuk. Vooral als ik op de fiets zit ga ik sneller fietsen door dit liedje.

In my head – Jason Derulo

Dit liedje is al best ‘oud’. Maar ik luister hem nog steeds erg vaak.

All of the lights – Kayne West

Het liedje vind ik heel leuk, alleen snap ik het begin van de clip niet echt.

Zoals je ziet luister ik niet echt bijzondere muziek, vooral muziek uit de top 40.

Morgen een filmpje en ik zeg alvast dat het iets met Lauren Conrad te maken heeft :)

Geef een reactie

