Tips om je nagels langer te laten lijken

Niet iedereen heeft lange en sterke nagels. Het is dan erg vervelend als je nagels steeds afbreken en kort zijn. Maar er zijn een paar trucjes waardoor je nagels langer lijken.

Mijn nagels breken best wel snel, maar meestal zijn ze bij mij wel op een normale lengte.

Tips om je nagels langer te laten lijken:
– Vierkante nagels lijken langer dan ronde ovale nagels. Vijl je nagels dus gewoon recht. Wat ook handig is: als je nagels recht zijn breken of scheuren ze minder snel.
– Lak je nagels in een lichte kleur, als je je nagels in een donkere kleur lakt lijken je nagels korter dan ze zijn en als je je nagels in een lichte kleur lakt lijken ze langer dan ze eigenlijk zijn. Kies dus geen kleuren zoals zwart of donkerblauw maar kleuren als licht roze. En als je ook nog eens de trend van dit voorjaar wil volgen: lak je nagels dan in een pastelkleur, vaak zijn deze kleuren paars of roze en niet fel hierdoor lijken ze langer.
– Als je van nail-art houd zoals ik, probeer dan eens streepjes verticaal over je nagel lopen. Niet horizontaal dus.
– Lak je nagels niet helemaal tot de rand maar laat aan de zijkant een klein stukje open. Hierdoor lijken je nagels smaller en dus ook langer.

Op de foto hieronder zie je ongeveer wat ik bedoel. Op de foto hieronder heb ik mijn nagels helemaal tot en met de zijkant gelakt, maar om je nagels langer te laten lijken kan je het beste het stukje tussen de twee streepjes leeg laten.

Dit waren mijn tips om je nagels langer te laten lijken.

5 gedachtes over “Tips om je nagels langer te laten lijken

  1. Hier een tip, als je amper tijd hebt om te drogen, doe je handen, gelakte nagels, in ijskoud water want dan worden je nagels goed droog. Let op: je moet je nagels niet afdrogen maar laten opdrogen

Geef een reactie

