Obsessed #1

De komende tijd laat ik jullie dingen zien waar ik ‘verslaafd’ aan ben of zoals de titel al zegt: obsessed.
Vandaag laat ik jullie mijn eerste obsessie zien: Uilen!

Je ziet tegenwoordig heel veel spullen met uilen, vooral sieraden. Ik zelf vind de uilensieraden er super lief en schattig uitzien. Zelf heb ik ook een paar uilensieraden:

Het eerste uilen sieraad dat ik kocht was deze ketting. Ik zag hem in een tijdschrift en wilde gelijk ook zo’n ketting. Omdat ze in de winkels nogal duur zijn ben ik op internet gaan zoeken en heb ik deze ketting via marktplaats gekocht. Ik weet niet meer precies hoeveel deze ketting koste maar de meeste kettingen op marktplaats zijn rond de 5 a 6 euro. Je hebt ook verschillende kleuren, zo heb je bronskleurigen , zilveren en gouden uilen.

Wat wel jammer is, is dat mijn ketting gebroken is. Het stukje waar het ringetje bevestigd zit aan het lijf van de uil is afgebroken waardoor deze nu los zit. Ik heb al geprobeerd hem te maken maar dat lukte niet. Houdt er dus rekening meer dat je voorzichtig doet met je ketting en niet te hard eraan trekt.

Als tweede kocht ik een uilen ring. Deze past goed bij de uilen ketting door de kralen oogjes. Ook deze ring heb je weer in verschillende kleuren, goud, brons en zilver. Zoals je ziet is deze ring zilver, hij is wel glimmender dan de uilen ketting, die is meer donkerder zilver en mat.

Deze uilen ring heb ik gekocht bij bijoux brigitte. Ik weet niet meer hoe duur hij was maar ik denk ongeveer rond de 7 euro.

En mijn laatste aanwinst, deze uilen oorbellen. Deze oorbellen heb ik gekocht via het girlscene forum. De oorbellen zijn hetzelfde als de ketting en je hebt ze ook weer in de drie verschillende kleuren, brons, zilver en goud. Toen ik deze oorbellen kocht had ik verwacht dat ze iets groter zouden zijn maar ik ben blij dat ze deze maat zijn. De oorbellen vallen niet heel erg op als je je haar voor je oren hebt hangen, maar als je een staart of iets in je haar doet waarbij je oren te zien zijn vallen deze oorbellen zeker op!

Deze oorbellen heb ik voor 4 euro gekocht.

Dit zijn de uilen oorbellen die ik van dezelfde soort heb. Ik heb ook nog een andere kettig met een uil maar deze is anders.

Deze heb ik gekocht bij een dio drogisterij. Ik weet niet meer hoe duur hij was.

Dit waren mijn uilen sieraden volgende keer een nieuwe obsessed.

Geef een reactie

