Gosh velvet touch eye liner

Al en tijdje gebruikte ik een oogpotlood van Rimmel London maar deze vond ik niet meer zo fijn en daarom heb ik een nieuw oogpotlood gekocht van Gosh. Omdat er verschillende artikelen afgeprijst waren bij Gosh dacht ik dat dit oogpotlood ook afgeprijst was maar bij de kassa kwam ik erachter dat dit niet zo was. Eerst wilde ik hem weer ruilen maar dat heb ik toch niet gedaan, ik ga vandaag vertellen of ik het de prijs waard vind of niet.

De verpakking is zoals de meeste Gosh producten mooi strak. Ook dit oogpotlood ziet er mooi uit. Het is een zwart oogpotlood, of zoals op de verpakking staat: Black Ink.
Ook staat er op het potlood dat het een velvet touch eye liner is en dat hij waterproof is.

Toen ik de dop van de verpakking af haalde dacht ik eerst dat het een oogpotlood is waarbij je de punt eruit moet draaien, net zoals je bij hema oogpotloden hebt. Maar gelukkig is dit niet zo.

Als je de dop er voor de eerste keer af haalt lijkt het net of de eye liner los zit van het ‘hout’. Maar na een keer slijpen zie je dat dit niet zo is. Eerst dacht ik ook dat het van plastic is en dat je hem daarom niet kon slijpen maar het is gewoon hout en je kan hem gewoon slijpen.

Wat wel een nadeel is, is dat de eye liner aan de puntenslijper blijft plakken doordat het hout een klein stukje van de eye liner af zit.

Maar nu verder naar de kwaliteit van dit oogpotlood.

Ik ben echt verrast door de pigmentatie van dit oogpotlood. Ik heb al eerder een grijs oogpotlood van Gosh gehad maar hier was ik niet zo blij mee, maar van dit zwarte oogpotlood komt echt super veel pigment!
Ook is het oogpotlood heel romig waardoor er al heel snel een zwart randje vanaf komt. Ook heeft dit oogpotlood een scherpe punt en kan je dus dikke en dunne lijntjes zetten.
Ook blijft de punt best lang scherp en wordt hij minder snel stomp dan een normaal oogpotlood.
Het potlood is ook zacht van structuur en glijdt daardoor makkelijk over je huid.

Op de achterkant van het potlood staat ook dat dit oogpotlood waterproof is, wat natuurlijk erg handig is, maar is dat ook zo?
Ja, hij is echt waterproof! Nadat ik het oogpotlood op mijn hand heb geswatcht heb ik gedoucht en toen ik uit de douche kwam zagen de lijntjes er nog bijna precies hetzelfde uit! De lijntjes waren wel een beetje vervaagd maar zagen er verder nog goed uit.
Ook duurt het iets langer om dit oogpotlood van je ogen af te halen met make-up remover, maar hij is dus echt waterproof!

Ik ben heel blij dat ik dit oogpotlood heb gekocht.
Dit oogpotlood is ook verkrijgbaar in andere kleuren, en is te koop voor €6,50 bij het kruidvat.

Geef een reactie

