Rimmel London 290 Pastel Perfection

Pas was er weer een actie bij de kruidvat. Op alle merken nagellak zat 50% korting, oftewel 1+1 gratis! Ik heb 2 nagellakjes gekocht voor het feestje van een vriendin en ik heb zelf ook twee nagellakjes gekocht, een daarvan ga ik jullie vandaag laten zien.

Ik heb 290 Pastel Perfection gekocht. Deze zomer zie je heel veel pastel tinten. Deze kleur is een beetje lila, licht roze-achtig. In ieder geval is het een hele mooie kleur.
De nagellak heeft net als de andere Rimmel London lakjes een breed kwastje. Zelf vind ik dit heel fijn omdat je je nagels dan in een keer kan lakken en geen strepen krijgt.

Op het potje nagellak staat dat de nagellak tien dagen blijft zitten, bijna twee weken dus. Dit verschilt meestal per persoon, want het ligt ook aan je nagels maar bij mij bleef deze nagellak ongeveer drie dagen zitten.

Ik had gehoopt dat de nagellak volledig zou dekken. Op de foto hierboven heb ik twee lagen nagellak op en zoals je ziet zie je nog steeds het witte randje van mijn nagels. Zelfs na drie lagen zag je nog steeds een klein beetje wit. De nagellak dekt dus niet volledig maar de kleur is wel heel erg mooi!

Omdat ik er niet van hou dat je nog witte randjes zie heb ik dit met nail-art verborgen. In het filmpje van afgelopen vrijdag kan je hier een tutorial over zien:

Een grijze kleur staat heel mooi bij deze nagellak!

Rimmel London 290 Pastel Perfection €6,99

Een gedachte over “Rimmel London 290 Pastel Perfection

Geef een reactie

