Gosh Amazing Length’n Build Waterproof Mascara

Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik vind van de Gosh amazing length’n build waterproof mascara.

De verpakking van de mascara vind ik mooi, de kleur is een beetje turquoise donkerblauw achtig en doet me een beetje denken aan de zee. De mascara beweert waterproof te zijn en je wimpers moeten er langer door lijken.

Vaak heb je met waterproof mascara’s dat er veel klontjes in zitten, dat ze niet waterproof zijn en dat je ze heel moeilijk van je ogen af krijgt met make-up remover. Veel mensen gebruiken daarom ook geen waterproof mascara, ik vind het juist wel fijn want stel het gaat opeens regenen dan heb je in ieder geval geen mascara vegen op je gezicht. Deze Gosh mascara is zeker waterproof en blijft goed zitten. Wat wel een voordeel is, is dat je de mascara zonder al te veel moeite van je wimpers af kan krijgen.

Mijn oog zonder mascara


Mijn oog met mascara

Zoals je ziet lijken mijn wimpers langer door deze mascara en worden ze ook omhoog gekruld! Af en toe komen er wel wat klontjes van deze mascara af, maar met een laagje krijg je een mooi natuurlijk effect.
Mijn wimpers lijken in ieder geval langer maar veel volume geeft deze mascara niet.


Het borsteltje is niet bijzonder, gewoon een prima borsteltje. Niet te lang, niet te kort, niet de dik, niet te dun.
Wat ik ook fijn vind aan deze mascara is de dop waaraan je het borsteltje vasthoud. Deze gaat van smal naar breed en hierdoor pak je hem lekker makkelijk vast. 

Gosh amazing length’n build mascara €8,49

Een gedachte over “Gosh Amazing Length’n Build Waterproof Mascara

Geef een reactie

