Chunky stone rings

Chunky stone rings, je ontkomt er bijna niet aan. Je ziet ze heel veel en ze zijn deze zomer heel erg in! Hieronder laat ik jullie een paar Chunky stone rings zien.

De meeste ringen die je ziet, zijn erg groot en kleurrijk en de meeste komen van ydeltuyt.nl, jammer genoeg zijn deze niet meer te koop.

Maar ze verkopen ze nu ook bij de h&m in een bruine en zalm kleur.

Wat ik wel jammer vind is dat de ring zelf goud is, hierdoor vind ik hem er een beetje goedkoop uitzien. Deze ringen zijn 4,95

Binnenkort komen er ook nieuwe ringen op ydeltuyt.nl:

Deze ringen vind ik ook erg mooi, alleen jammer dat ze rond zijn.

Ik hoop heel erg dat ik de eerste ringen nog ergens vind, ik vind deze echt super leuk, als jij zelf een van de bovenste ringen verkoopt of iemand kent die ze verkoopt zeg het me dan alsjeblieft!

Wat vinden jullie van chunky stone rings?

Geef een reactie

