Essence Ballerina backstage Limited edition

Toen ik deze hoorde van deze lijn was ik toch wel erg benieuwd. Niet alleen omdat ik bij deze lijn gelijk aan roze kleurtjes dacht maar ook omdat ik zelf op ballet zit. Vandaag laat ik jullie deze limited edition zien.


Als eerste de creamy oogschaduws. 2,79

02 pas de copper, 01 dance the swan lake en 03 grand-plié in black
De eerste oogschaduw is een koperkleurige oogschaduw, de tweede is heel licht roze en de derde is zwart.

De volgende zijn lipglossjes, 1,99


01 wear your little tutu, 02 on your gracile tiptoe en 03 do a floating pirouette.

De volgende is een blush, eerst dacht ik dat het een lippenbalsem is maar het is een creamy blush, 2,99

En natuurlijk zitten er ook weer nagellakjes bij deze limited edition, 1,99

01 Dance the swanlake, 02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette en 05 grand-plié in black.

Als volgt kunstnagels, 3,49

Deze nagels hebben een mooie witte lace print.

En als laatste een haarbandje, 1,99


Een zwart elastiek met roze details.

Ik ben benieuwd naar deze lijn, ik vind hem niet heel bijzonder maar ik ben naar sommige dingen wel benieuwd.

Geef een reactie

