Nieuwe header

Misschien hebben jullie het al gezien, maar ik heb weer een nieuwe header (:

klik op het plaatje voor vergroting

Ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe header, eentje die er iets mooier uitzag dan mijn vorige.
Op het forum van girlscene is er een topic waarin je kan vragen of iemand een header voor je wil maken, dit heb ik ook gedaan.
Ik heb toen een header ingesteld, maar die heeft er maar drie dagen gestaan want ik vond hem niet helemaal bij mijn blog passen.
Toen heb ik gevraagd om een nieuwe header en die heb ik nu.
De header die ik nu heb is gemaakt door member en moderator van girlscene: Pevensie. Ze heeft ook een hele leuke blog: http://lookuponthestars.blogspot.com/
Op haar blok kan je ook vragen of ze een header voor jou wil maken.

Ik ben blij dat ik nu een header heb die er mooi uitziet, ik ben van plan om de achtergrond binnenkort ook te veranderen maar dat weet ik nog niet helemaal zeker. In ieder geval is dit mijn nieuwe header, I hope you like it :)

Geef een reactie

