Bureaublad tag

Ik zag deze tag op teskuh.nl en ik heb hem overgenomen, vandaag laat ik jullie mijn bureaublad zien!

Dit is mijn bureaublad, het plaatje wat ik als achtergrond heb veranderd heel vaak. Op dit moment heb ik een plaatje van Alice in Wonderland als achtergrond. Het plaatje is niet wazig en ik vind het er leuk uitzien.

Van onder naar boven:
Al mijn koppelingen en bestanden op mijn bureaublad.
– Microsoft works, eigenlijk weet ik niet wat dit is. Ik heb er ook nog nooit naar gekeken.
– Prullenbak, iets wat volgens mij op ieder bureaublad staat.
– Toshiba assist, ook hierbij heb ik geen idee wat het is.
– iTunes, hiermee download ik liedjes op mijn ipod.
– Toshiba Service en Opties, hiervan heb ik ook geen idee wat het is.
– Een nieuw word bestand, altijd handig.
– De Sims 3, ik ben een echte simsverslaafde (:
– De Sims 3 wereldavonturen, een uitbreiding van de Sims 3.
– Quicktimeplayer, hiermee speel ik filmpjes af die ik geupload heb vanaf mijn mobiel.
– EA download Manager, ook iets van de sims.
– De Sims 3 na middernacht, ook een uitbreiding van de Sims 3.
– De Sims 3 ambities, ook weer een uitbreiding van de Sims 3.
– Word bestand, tja ik heb het werkstuk van m’n zusje gemaakt vandaar dat hij op m’n laptop staat.
– Internetbrowser selecteren, ik zou ook niet weten wat dit is.
– Toshiba gebruikershandleiding, zoals de naam al zegt een gebruikershandleiding.
– Internet exploser.
– Tune up, een onderdeel van iTunes.
– Picasa 3, een bewerk programma.
– The Sims 3 theme, deze stond op een usb stick die ik bij de sims heb gekregen.
– Word bestandje, hierin zet ik ideetjes voor m’n site.
– Word bestand, in dit word bestand zet ik allemaal onzin zoals bijvoorbeeld quotes.

Ik heb ook nog een paar windowsgadget, notitieblokjes, foto’s, een kalender, een geldomrekenmachine en een puzzeltje.

Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.

Een gedachte over “Bureaublad tag

Geef een reactie

