One by one look

Ja, ik ben een beetje laat, maar een tijdje geleden is er een nieuwe mascara uitgebracht door Maybelline. In de reclame en op de persfoto’s  zag je een model met een hele mooie en aparte ooglook. Ook zag je een tijd lang een filmpje waarin Clayton Leslie een model met deze look opmaakte. Omdat ik dit een aparte en mooie look vind heb ik geprobeerd hem een beetje na te maken.

De look is eigenlijk heel simpel om na te maken, maar je moet wel de juiste kleuren hebben, en die had ik net niet. Vandaar dat mijn look er toch heel anders uitziet.

Wat het grote verschil is, is dat ik een blauw/ turqouise kleurige oogschaduw heb gebruikt en dat de oogschaduw op de persfoto meer groen is. Daardoor ziet de look er heel anders uit. Ook heb ik meer oogschaduw boven mijn oog aangebracht.

Producten die ik heb gebruikt:
– Hema eyeshadowbase
– Turquoise oogschaduw van MNY, ik weet niet welk nummer omdat ik deze voor mijn verjaardag heb gekregen
– Zilvere oogschaduw van essence, 20 just married
– Gosh velvet touch eyeliner
– Gosh waterproof mascara

Als eerste heb ik een oogschaduw basis aangebracht. Hierna heb ik een lijntje onder mijn onderste wimperrand aangebracht. Van mijn binnenste tot buitenste ooghoek. Vanuit mijn buitenste ooghoek heb ik deze lijn omhoog getrokken en tot ongeveer een derde van mijn bewegend ooglid aangebracht. Vanaf hier heb ik een dikke lijn met zwart oogpotlood aangebracht, hierdoor lijken je wimpers voller. Deze lijn heb ik vervaagd met een kwast en hierna ben ik er met een klein beetje blauwe oogschaduw overheen gegaan. Ook heb de oogschaduw vanuit mijn binnenste ooghoek omhoog geblend. Omdat ik de kleur te donker vond ben ik er nog met een beetje zilvere oogschaduw over heen gegaan. Ook heb ik de zilvere oogschaduw extra dik in mijn binnenste ooghoek aangebracht. Toen heb ik een laagje oogschaduw aangebracht en that’s it.

Zoals je ziet verschilt mijn look heel erg van de originele. Hieronder zie je het filmpje waarin Clayton Leslie deze look na maakt:

Met de mascara heb ik verder geen ervaring of niks, ik vond de look gewoon heel mooi gemaakt.

Geef een reactie

