Katy Perry T.G.I.F. make-up looks

Misschien hebben jullie hem al gezien, de nieuwe videoclip van Katy Perry: Last Friday night. De clip duurt ongeveer 8 minuten en lijkt daardoor een beetje op een mini-film. Aan het einde van de clip is er ook een aftiteling. De clip is gebaseerd op de jaren ’80, veel felle kleuren en aparte make-up looks.

De eerste look, waarin Katy nog een nurd is:
Ik vind het sowieso heel leuk dat ze een echte beugel in haar mond heeft, de blokjes zitten volgens mij echt vast. Ook de super grote buitenboord beugel laat goed zien dat ze een nurd is, net als de grote bril. Aan het begin zit haar haar in een strakke vlecht, die ze over haar schouder heeft hangen. Haar oogmake-up is heel on-opvallend, en volgens mij heeft ze alleen mascara en eyeliner op. Op haar lippen heeft ze wel een knal roze lip kleur die bij haar shirt past.

En dan de party look:
Haar strakke vlecht word omgetoverd tot een krullende afro. In haar pony heeft ze geen kleine krullen maar meer een soort slag. Haar ogen zijn heel opvallend opgemaakt, met op de onderste wimperrand blauwe oogschaduw, op haar bewegende ooglid mint groene oogschaduw en in de crease en de arcadeboog een fel paarse oogschaduw. Op haar lippen heeft ze een donker roze lippenstift met een mooie parelmoer glans. Ook heeft ze een mooie licht roze blush gebruikt.

De clip is heel anders dan ik had verwacht, maar ik vind dat de clip wel mooi in elkaar is gezet en het decor past er perfect bij. Wat ik wel raar vond is dat Rebecca Black in deze clip mee speelt. Ik zelf ben niet echt fan van Rebecca Black en ik denk dat de meerderheid van jullie dat ook niet is. Volgens mij heeft Rebecca Black het imago van het meisje met de irritante stem die friday, friday zingt. Ik vind de look van Rebecca Black in de clip wel mooi, ik had haar eerst ook niet herkend.

Ze heeft een roos jasje met daaronder een rood wit gestreept shirtje aan. In haar haar heeft ze losse krullen en een pony. Op haar ogen heeft ze een paarse oogschaduw die als je de video clip kijkt zeker opvalt.

Hieronder zie je de hele clip:

Ik vind de looks in de clip heel apart maar wel leuk, wat vinden jullie van de looks?

3 gedachtes over “Katy Perry T.G.I.F. make-up looks

Geef een reactie

